Vanaf deze week schalen we onze zorg geleidelijk weer op. Wij houden ons hierbij aan de richtlijnen dat het RIVM aangeeft.

• De praktijk is gewoon geopend.
  • We kijken samen met u naar de best passende passende oplossing om u te begeleiden. Op afstand waar mogelijk, direct contact waar nodig.
  • We bieden passende zorg in de huidige afstandsmaatschappij: waar het mogelijk is houden we 1,5 meter afstand, waar het nodig is behandelen we fysiek. We houden ons aan de geldende richtlijnen. Waar het nodig is maken we gebruik van persoonlijke beschermingsmiddelen zoals een mondkapje en handschoenen.
  • We desinfecteren voor en na iedere behandeling de deurklinken, tafel, behandelbank en oefenmateriaal.
  • We houden ons aan een veelomvattend hygiëneprotocol.
  • Als therapeut blijft thuis als deze griepverschijnselen heeft, hoest of verkouden is. Wij nemen dan contact met u op om naar aan alternatieve manier te zoeken om u te helpen.

Van u verwachten we dat:

• u thuis blijft als uzelf of iemand in uw gezin last heeft van koorts, verkoudheid of een droge hoest. Bel in dit geval naar de praktijk. We kijken dan samen met u naar de manier waarop we u goed kunnen helpen.
  • u indien mogelijk alleen naar de praktijk komt. Als dit niet mogelijk is, kunt u één begeleider meenemen.
  • u voor en na de behandeling uw handen wast of desinfecteert. Bij de ingang van de praktijk staat een desinfectiepompje die u kunt gebruiken.
  • u 1,5 meter afstand houdt.
  • u hoest en niest in uw elleboog.
  • u zelf een grote bandhanddoek meeneemt naar de praktijk en deze na de behandeling wast.

Als u vragen heeft, neem dan gerust contact op. We denken graag met u mee en doen er alles aan om komende tijd de zorg te waarborgen.

Voor nu wensen we u een gezonde tijd toe!